Printservice Tilburg heeft een eigen koerier die je opdrachten kan afleveren op elk gewenst adres in de regio Tilburg. Vraag naar de mogelijkheden voor het maken van vaste afspraken. Daarnaast verzenden wij onze pakketten met PostNL. De precieze verzendkosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van je product. Hieronder de twee meest voorkomende voorbeelden:
Verzendkosten
Wij verzenden al onze pakketten met PostNL. Alle artikelen bij printshoptilburg.myprintdesk.net worden verzonden op basis van gewicht. Voor het verzenden van uw bestelling hanteren wij de volgende tarieven.
Brievenbuspakket €4,25 excl.21% BTW
- Brievenbuspakket: het pakket moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Kleiner dan 38 x 26,5 x 3,2 cm
- Groter dan 14 x 9 cm
- Groter dan 10 x 10 x 1 cm
- Gewicht van maximaal 2 kg
Een brievenbuspakje zending heeft wel Track & Trace informatie, maar is beperkter dan de informatie van pakketzendingen. De afleverstatus is een automatische statuswijziging, 24 uur nadat het pakket gesorteerd is. Hierdoor kunnen wij voor dit type pakket niet op alle gebieden dezelfde service verlenen als voor reguliere pakketten.
Let op! Wanneer een Brievenbuspakje groter is dan 38 x 26,5 x 3,2 cm of zwaarder dan 2 kg, dan wordt er een toeslag in rekening gebracht van € 4,35
Standaardpakket €6,50 excl. 21% BTW
- Standaardpakket: het pakket moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Kleiner dan 100 x 70 x 58 cm en lichter dan 23 kg (normaal pakket)
- Kleiner dan 175 x 78 x 58 cm en/of zwaarder dan 23 kg (XL pakket + € 3,25)
- Groter dan 10 x 10 x 1 cm
- Gewicht van minder dan 23 kg
Alle standaardpakketten hebben een Track en Trace zodat je altijd je pakket kunt volgen. Let op! Wanneer een pakket groter is dan 175 x 78 x 58 cm of zwaarder dan 30 kg, dan wordt er door PostNL een pallettarief in rekening gebracht van € 70 voor Nederland en € 100 voor Europa.
Bezorgen op een ander adres
Standaard wordt je bestelling bezorgd op het factuuradres dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling. Tijdens het bestellen kan je op de aangeven of je je bestelling op een ander adres wil laten bezorgen.
Wil je na afrekenen alsnog een ander bezorgadres doorgeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het bezorgadres nog aanpassen.